Intresseklubben...

Idag har jag fullt upp känns det som, min sista lediga dag innan skolan börjar om en och en halv vecka. Eftersom alla är så intresserade så tänkte jag berätta att jag idag har:
* Hälsat på mormor och kört henne till vårdcentralen.
* Pantat mamma och pappas flaskor för hela 240:-
* Varit på stegen och kollat lite, fick med mig två ljuslyktor och en bok hem, hela 22:- fattigare nu ;)
* Lagat mat, tvättat och vikt tvätt.
* Städat lägenheten.
* Kokat sylt av bär jag fick av mormor.

Det var väl dagen så långt, nu ska jag betala räkningar, stryka och sen ska jag nog banne mig unna mig lite nya kläder då lönebeskedet kom idag och visade oväntat många kronor ;)

Det var min spännande dag det och här kommer en bild på sylten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0