Alla möjligheter

Då var frukosten intagen och sambon är på jobbet sedan några timmar så nu har jag väl ändå alla möjligheter att komma någonstans med pluggandet? Måste få det gjort! Får nog slå en pling till min fina mamma sen med och be henne vara bud och åka och köpa ny hostmedicin till mig, vill inte ge mig ut i -14 och behöva cykla i kölden.. Känns som det är ganska viktigt för nu har jag fått ont på ryggen också så skulle inte förvåna mig om det är någon lunginflamation jag åker på nu med, när ska det ta slut? gaaah!

Hade i alla fall en trevlig kväll igår, det blev inga kalashattar eller strutglass som Alfons hade men en smarrig varm smörgåstårta och en vanlig tårta fick vi och det var inte fy skam det heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0