Lite uppdatering

Nu känns det som allt börjar re till sig, så himla skönt! Skolan har lugnat sig lite och jag har tagit ifatt det jag missade när jag var sjuk, efter tre veckor börjar jag må bättre, jag hostar bara lite och en liten stund idag kunde jag faktiskt andas med näsan :) Wieee! Nu har vi också köpt en ny tv-bänk och fått upp tvn på väggen så efter exakt ett halvår i lägenheten är det bara barbordet vi saknar, sen känner vi oss nöjda med möblemanget ;) Tänka sig att ett halvår kan gå så fort, sex månader har vi bott här och inte har jag ångrat mig än, enda gångerna man längtar hem till mamma och pappa är när man inte orkar laga mat eller är sjuk ;)

Idag har jag i alla fall varit en sväng hos min bror och svägerska, tog med en nygjord äppelkaka och bjöd in mig själv på fika ;) Trevligt att umgås lite med de som står en nära, sker alldeles för sällan! Blev i alla fall några timmars umgänge och en klippt lugg medans jag lämnade fredrik hemma till att städa, precis som det ska vara! *fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0