Åh så härligt!

Åh så härligt, nu är jag glad! Solen har lyst hela förmiddagen när jag har suttit och pluggat och nu är jag klar! Hostmedicinen fungerar ganska bra och jag känner mig bara glad, kanske för att denna kurs tar slut på torsdag? Det är nog i alla fall en bakomliggande faktor, har "bara" tre redovisningar kvar sen är den över. Imorn blir det två som jag missade när jag var hemma och var sjuk och på torsdag kör jag gärnet med uppgiften jag skrivit på nu, så skönt! Sen blir det nytt och fräscht och förhoppbningsvis lite lugnare :) Härligt!

Nu ska jag bara va resten av dagen och inte tänka på skola.. Eller kanske öva lite på redovisningarna förresten ;) hehe..


Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0