Vimmerby istället för Västervik

Kom en bit med skoluppgifterna igår så två är avklarade och klara att skickas in, den sista lite större ska jag försöka mig på idag. Blev dock inte västervik idag när vi såg att det faktiskt var öppet i vimmerby, så himla skönt att slippa de 6 milen extra enkel resa! Var i alla fall där inne vid halv tolv och en läkare konstaterade att det faktikt inte var lunginflammation utan att det var något virus och det onda vid lungan var någon muskel eller något som blivit väldigt öm och påfrestad när jag hostat så mycket. Fick i alla fall med mig en stor flarra hostmedicin hem och så extra stark nässpray och mer hostmedicin som jag kan hämta ut på apoteket. Hoppas verkligen detta hjälper nu så jag blir frisk någon gång, orkar inte vara sjuk mer "/

Mamma som var min chaufför tyckte vi skulle ta en sväng till kvantum med så det blev det, och visst har de lite roliga saker där nu.. Köpte bl.a. två fina matlådor som faktiskt heter elin, det ni ;) Sen blev det lite annat smått och gott också.



Nu blir det nog lite matlagning i form av kyckling och ris och sedan pluggande resten av dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0