Dags att börja kämpa!

Just känner jag mig så trött på skolan, jag är extremt omotiverad till att fortsätta och vill helst av allt bara vara hemma eller möjligen börja jobba. Efter två dagar av den nya kursen är jag redan trött på den eller jag tröttnade på den redan när jag såg studiehandledningen, då ville jag helst bara strunta i den.

Allt känns så omotiverat, ointressant och onödigt, vi är alldeles för stor studiegrupp och känner mig bara trött på det även att vi inte riktigt satt igång än.. Jag vill inte men jag måste, jag bestämde mig den dagen jag började utbildningen att jag inte skulle hoppa av eller ta uppehåll om jag inte verkligen behövde det. Jag måste fortsätta kämpa, inte lägga mig ner och ge upp, jag kan jag också, bara jag vill, men finns viljan? Nja just nu så gör den inte det men jag måste återfå den, måste orka!

Idag så har mamma, jag och ida namnsdag, grattis till oss :D  http://shinelikeastar.blogg.se/
Kämpa.!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror på dig elin!!

2012-01-19 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0