Ibland ångrar man..

Ibland ångrar man sig för vad man har valt att göra med sitt liv, just nu ångrar jag att jag började på universitetet. Jag ångrar inte valet av utbildning utan för att jag valde att utsätta mig för denna stress.

Just nu har jag feber, hosta och huvudvärk och ligger och fryser under en filt i soffan, mer orkar jag inte göra, om jag istället hade jobbat hade jag varit hemma för att jag var sjuk och kunnat vila men nu har jag den här stressen över en himla massa som måste göras. Det är ingen som bryr sig eller har lägre krav på mig för att jag är sjuk utan jag måste fortfarande prestera även att jag mår skit.. Dagar som denna då längtar man tillbaka till gymnasiet då lärarna förstod och brydde sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0