När kroppen säger stopp!

Vad ska man göra då?

Varning för ett inlägg med bara massa klagande, ett sånt jobbigt inlägg som man egentligen inte orkar läsa, så är du inte sugen på det kanske det är lika bra att sluta läsa redan nu..

Jag funderar på varför min kropp har valt att stanna upp och ge mig denna jäkla influensa eller vad det nu är..  Har haft över 39c i feber i flera dagar och så lite lägre i några dagar till, har haft världens eländigaste hosta sedan i tisdags och jag är nu totalt slutkörd. Det finns liksom inga krafter kvar, orkade knappt plocka ur diskmaskinen förut och hur ansträngande är det? Om jag inte ens orkar det hur ska jag orka att bli frisk, kunna kämpa mig bort från denna skiten efter en vecka med basilusker i kroppen?

Det är hur mycket som helst att göra i skolan och jag missar en massa.. Känns inte så himla bra om jag ska vara ärlig, nu behöver jag faktiskt bli frisk, kom igen nu du som sitter på molnen och dinglar med benen, kan du inte visa att du finns?

Sen kan det ju kännas lite dumt av mig och sitta här och klaga över något som faktiskt kommer gå över förr eller senare när det är så många som har sjukdomar som de får stå ut med hela liver eller kanske till och med tar livet ifrån dem, men jag sitter här i min bubbla och tycker synd om mig själv och det måste man faktiskt få göra ibland även om det finns de som har det så mycket värre.
Nu få jag nog försöka plugga lite, det måste ju göras även om man är sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0