Booom!

Nu kommer bildbomben som jag lovat, bilder från den senaste veckan och lite till ;)
SÖNDAG
Var på konfirmation för kusin Oskar, på kalaset fick jag träffa mitt fina kusinbarn som jag bara sett en gång innan. Sötnos!
TORSDAG
Var på fisketur med Fredrik och Marcus. Första och största aborren fick jag upp :)
Sedan fick Fredrik upp två aborrar och en gädda.
Tre fina aborrar fick vi med oss hem och blev en god kvällsmat!
LÖRDAG
Vi firade Fredrik som fyller år idag, hans familj var på plats så det var fullt ös hemma hos oss. Hann även med lite bebismys med lilla Alice :)
På kvällen fortsatte vi med festligheterna, hade lite fest hemma och gick sedan vidare till metropol. Rasmus och Cornelia på bild! Trevlig kväll!
Nu ska jag snart börja med lite mat, det kurrar lite i magen. Fira min finaste sambo som fyller 21 idag också ♥ Puss på dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0