Helgen i bildform

Nu börjar helgen lida mot sitt slut men lite har jag i alla fall hunnit med :)


Bowling med min familj och lite käk hemma hos mamma och pappa efter. Var för övrigt andra gången mamma bowlade i sitt liv men tyckte det gick ganska bra för henne, förutom att klotet rullade så sakta att det knappt kom fram ;)


Jag har varit målarmästare och jobbat på vårt barbord som har fått sig några strykningar, har fortfarande en strykning kvar.

Jasse och jag hade lite mellomys igår, lite kex och annat gott framför finalen av melodifestivalen och så klat vann rätt låt :)


Jag fick order om att jag skulle göra mycket köttfärssås så att vi kunde frysa in också så idag blev det ett rejält lass, 4 liter sammanlagt som blev 12 potioner varav 10 matlådor.. Nu klarar vi oss ett tag ;) haha...

Nu tror jag vi styr ut till fredriks föräldrar en sväng och sen får det bli hem och läsa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0