Uppe med tuppen

Solen håller på att gå upp bakom husen och jag sitter i köket och skriver på arbetet som skulle ha lämnats in igår. Har suttit här sedan halv 7 och har faktiskt skrivit en del, konstigt att jag oftast presterar bättre tidigt på morgonen och när jag har lite press. Sen är ju frågan hur bra det blir men får ju i alla fall ner mer ord i dokumentet än vad jag fick under gårdagen.

Tog en paus igår och åkte och slipade ett bord hemma hos mor och far, kände att jag inte skrev något i alla fall och behövde tänka på någonting annat så nu är barbordet slipat och så ska jag försöka måla det några gånger i helgen med så kanske vi får upp det i början på nästa vecka :)

Snart dags för lite frukost sedan blir det att åka till skolan vid 10 för ett segt eftermiddagspass, hemma igen vid sex..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0