Bilder

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder som sammanfattar helgen och veckan som varit..


Valborg firades i Kristdala med grillat och sen marsmellows på det :)


Mia och många fler var där :)


1 Maj började bra, premiärfrukosten ute på balkongen..


En tur till stugan i det sköna vädret hann jag också med, härligt!


Var och spreng vårruset igår och på bilden har vi vårt lag minus mamma som tar bilden.. Inte min bästa tid precis men sen hade jag ju knappt tränat innan så det har ju sina anledningar ..


Nu tänkte jag försöka sätta ihop en liten film/bildspel om mina kryddväxter, låter ganska tråkigt det kan jag hålla med om men vill ändå göra det ;) Blir det något vettigt så lägger jag upp den här sen.. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0