Härliga tider

Onsdag kväll och idag har vi slitit hela dagen med vår underbara studie.. Har även hunnit med att följa med pappa för att hämta motorcykeln men skrället startade inte, dumma batteri... Dagen höjdpunkt är ju att jag blivit 'faster', rättare sagt så har Fredrik fått syskonbarn, en söt liten Alice fick de Henke och Elin :)

Igår hann vi med en middag med mina fina tjejer och så avslutades dagen med att jag sov hos jasse. Har haft bra dagar även att studien är krävande och tagit mycket tid.. Nu ser jag fram emot att få träffa det lilla tillskottet i familjen Gustafson och om en månad få se vad det är för krabat min bror ska bli pappa till, härliga tider nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0