Samla kraft och ge järnet!

Skulle ha läst massa artiklar igår men det gick inte så bra, istället avnöjt jag årets första tur på motorcykeln.. Härligt måste jag säga, solen sken och vi körde genom fina landskap.. Så med tanke på vad jag lämnade igår måste jag ju ta tag i det idag istället. Så nu sitter jag här och försöker förstå mig på dessa artiklar, svårt att få något flyt i läsandet när det är översatt till så dålig svenska, ännu svårare vore det visserligen om jag läste orginalet på engelska så får väl vara glad att google translate finns.. Hade gärna gjort så mycket annat en dag som denna, tror jag känner att sommarlovet är så nära att jag liksom inte kan fokusera, men måste ge gärnet nu de sista veckorna så jag kan ta lov utan att behöva komplettera uppgiften ;)

Ibland är det trist att vara student, att inte kunna koppla av någon gång för att man vet att det alltid finns något man borde göra, men sen har det ju sina fördelar också, att själv kunna välja om man vill ha sovmorgon ibland och så det 3 månaders långa sommarlovet som man förvisso jobbar ganska mycket på men då slipper man tänka på jobbet mer än när man är där :) så snart är det ju faktisk här, sommarlovet! Sen har jag bara tre terminer kvar och skolan är avklarad för min del, Yeeey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0