Som en duracellkanin..

Har haft en ganska effektiv dag efter gårdagens jobb.. Hunnit med att handla, frosta ur frysen (+poäng till mig) laga en smarrig chili con carne, tvätta lite, slänga skräp på återvinningen, bära ner saker i förrådet och plocka upp andra som jag tog med mig till mor och far, ta bort dåliga blommor på balkongen och plantera en ny.. Jag förstår hur avundssjuka ni blir på mig nu som har haft sådan energi idag, haha! 

Den sista energin skulle spenderas med skolarbeten för ett tag sen men där sprack min toppendag, sidan där allt som jag skulle läsa ligger nere och jag kommer inte åt artiklarna.. Om det inte hade varit så att jag skulle träffa Elin imorn så hade jag blivit glad som slapp det men vad har jag nu att bidra med? Nada... Får göra ett försök lite senare och hålla tummarna för att et fungerar då..

Nu blir det nog att gå in från balkongen, börjar bli lite kyligt.. Längtar efter varma sommarkvällar då jag förhoppningsvis har fått ordning på vår lilla uteplats med massa blommor och annat fint :)

Kommentarer
Postat av: Sofie Brorsson

Hurtbulle! :)

2012-05-16 @ 13:33:04
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0